Tvorba počítačové hry s využitím Blenderu
Téma již má řešitele.- Řešitel
- Tomáš Kúdela - Gymnázium a základní umělecká škola Šlapanice, příspěvková organizace
- Instituce
- Vysoké učení technické v Brně
- Fakulta/ústav
- Fakulta informačních technologií
- Další údaje o pracovišti
- Ústav počítačových systémů
- Lektoři
- Josef Strnadel
Téma nabízí možnost
- seznámit se s nástrojem Blender vč. nadstaveb nad ním (např. UPBGE - www, GitHub, Godot, Range Engine)
- zvolit si počítačovou hru dle vlastního zájmu (např. 2D/3D počítačovou hru zvoleného žánru),
- experimentovat s programem Blender (či jeho nadstavbou) s cílem zhodnotit vliv na vzhled a řízení her,
- využít nabyté vědomosti a zkušenosti, s možností je rozvinout, k tvorbě (jednoduché) hry dle vlastního výběru,
- identifikovat činnosti v rámci tvorby počítačové hry, které je možné/výhodné zautomatizovat (např. s cílem usnadnit vývoj určité třídy her) a zkusit implementovat tuto automatizaci, např. pomocí Blender (Game Engine) Python či jiného API,
- shrnout, popř. i zveřejnit na GitHub apod., stěžejní použité postupy, realizované činnosti, jejich výsledky atp. formou studijní příručky napsané v jazyce Markdown.
Řešení tématu nevyžaduje speciální vybavení.