Osobnosti fanoušků: mezi outsiderem a spolutvůrcem mediálních obsahů
Téma dosud nemá řešitele. Máš-li o něj zájem, zaregistruj se a přihlaš se k tématu.- Instituce
- Masarykova univerzita
- Fakulta/ústav
- Fakulta sociálních studií
- Další údaje o pracovišti
- Katedra mediálních studií a žurnalistiky
- Lektoři
- Iveta Jansová
Téma se zaměřuje na specifické publikum, jímž jsou mediální fanoušci, a to konkrétně na fanoušky televizní (případně filmové). Zabývá se otázkou toho, jak se mění mediální komunikace a jakou roli mohou v současnosti její příjemci zastávat. Práce by se měla konkrétně zaměřit na případ fanouškovské praxe aktivismu, v níž je patrná snaha fanoušků vyjednávat o významech nastolených mainstreamovou tvorbou. Blíže se tak zaměří na strategie vyjednávání o významech a motivace tohoto vyjednávání, to vše v kontextu vyjednávání vlastní fanouškovské identity. Konkrétní případy (a obecně veškeré detaily) fanouškovského aktivismu, na které by se práce zaměřila, budou předmětem rozpravy mezi žadatelem/žadatelkou a lektorkou.