Kvalita vysokoškolského studia z pohledu středoškoláků
Téma již má řešitele.- Řešitel
- Vladislava Klimyak - Cyrilometodějské gymnázium a střední odborná škola pedagogická Brno
- Instituce
- Masarykova univerzita
- Fakulta/ústav
- Fakulta ekonomicko-správní
- Další údaje o pracovišti
- Katedra veřejné ekonomie
- Lektoři
- Ivan Malý
- Podpora
- JCMM podpořila toto SOČ téma částkou 5 000 Kč na materiál a částkou 10 000 Kč na honorář školitele.
Konkurence kvalitou je typická tam, kde si výrobci/poskytovatelé služeb nekonkurují cenou. Je přítomná i na "trhu" se terciárním vzděláváním v ČR. Středoškoláci představují pro marketing vysokých škol klíčovou cílovou skupinu. Pochopení toho, jak chápou kvalitu vysokoškolského vzdělávání a potažmo kvalitu jednotlivých univerzit středoškoláci, je předpokladem pro vyšší účinnost marketingu i komunikace s uchazeči o studium. V konečném důsledku je to rovněž i cesta ke snižování vysoké studijní neúspěšnosti.