Rozšířená realita jako nástroj marketingu regionálního rozvoje

Téma dosud nemá řešitele. Máš-li o něj zájem, zaregistruj se a přihlaš se k tématu.
Instituce
Masarykova univerzita
Fakulta/ústav
Fakulta přírodovědecká
Další údaje o pracovišti
Geografický ústav
Lektoři
Jakub Trojan

Rozšířená realita (augmented reality) je velmi populární v herním průmyslu (hry jako Ingress, Pokemon Go a další mají mnoho aktivních hráčů po celém světě). Jak ale můžeme prvky rozšířené reality, tedy propojení virtuálního světa s tím fyzickým, využít při marketingu míst? Jak využít moderní technologie a všudypřítomný rychlý internet k tomu, abychom propagovali naše města, regiony nebo jejich dílčí části? Cílem práce je na podkladě provedeného průzkumu obdobných aplikací v zahraničí vytvořit životaschopný návrh využití konceptu rozšířené reality v marketingu regionálního rozvoje (na vybraném konkrétním příkladu obce/města/regionu nebo jeho dílčích částí v Jihomoravském kraji).