eSport: fanoušci, spektákl a popularita ve světě
Téma již má řešitele.- Řešitel
- Ondřej Valouch - Gymnázium Brno-Řečkovice, příspěvková organizace
- Instituce
- Masarykova univerzita
- Fakulta/ústav
- Fakulta sociálních studií
- Další údaje o pracovišti
- Katedra sociologie
- Lektoři
- Ondřej Klíma
Cílem této práce je analyzovat vybranou hru a její eSport scénu. Také je možné se zaměřit na samotný průběh zápasů, a to, jak jsou organizované, na porovnání s běžným sportem a oficiálními mistrovstvími. Nebo se zaměřit na analýzu vzestup eSportu a jeho postavení na celosvětové scéně, včetně nově otevřené olympijské divize pro eSport. Forma analýzy je plně otevřená konkrétnímu zaměření na specifickou část eSportu, může se jednat o analýzu online článků, nebo statistickou analýzu vlastních dat, popřípadě sekundárních dat z konkrétních eventů. Dále se můžete zaměřit na otázky významu věku/stáří eSportovců, nebo třeba rozdíly mužů a žen v eSportu, popřípadě benefity eSportu na mentální a fyzické zdatnosti.