Realistické povrchy pomocí programu Blender
Téma již má řešitele.- Řešitel
- Marek Milichovský - Gymnázium Brno-Řečkovice, příspěvková organizace
- Instituce
- Vysoké učení technické v Brně
- Fakulta/ústav
- Fakulta informačních technologií
- Další údaje o pracovišti
- Ústav počítačových systémů
- Lektoři
- Josef Strnadel
Téma nabízí možnost
- seznámit se s programem Blender, se zaměřením na možnosti, které nabízí pro tvorbu realistických povrchů (tj., povrchů s běžnými nedokonalostmi jako např. nepravidelnost, poškození, nehomogenita kovu, skla, kůže, srsti, dřeva, listu, textilu, papíru aj.) a jejich vizualizaci,
- orientovat se dle vlastního zájmu (např. zkusit namodelovat reálné povrchy dle vlastní fotodokumentace),
- experimentovat s programem Blender s cílem prozkoumat různé přístupy k tvorbě a vizualizaci povrchů,
- využít nabyté vědomosti a zkušenosti, s možností je rozvinout, k tvorbě a vizualizaci zvolených povrchů.
Výsledek práce by mohl, např., zahrnovat galerii vytvořených povrchů za zvolených světelných aj. podmínek, či být oživen animací.
Řešení tématu nevyžaduje speciální vybavení.