Věž rovnováhy: trénink stability pomocí virtuální reality a biofeedbacku
Téma již má řešitele.- Řešitel
- Sofie Vašátková - Gymnázium Brno-Řečkovice, příspěvková organizace
- Instituce
- Vysoké učení technické v Brně
- Fakulta/ústav
- Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
- Další údaje o pracovišti
- Ústav biomedicínského inženýrství
- Lektoři
- Vratislav Čmiel
- Podpora
- Téma nebylo finančně podpořeno.
Budete se zabývat vývojem herní aplikace ve virtuální realitě (VR) s terapeutickým dosahem!
Věž rovnováhy efektivně spojuje VR s biofeedbackem založeným na senzorech pohybu. Hráč musí neustále reagovat a vyrovnávat se jemnými pohyby, aby věž nespadla. Smyslem bude vytvořit poutavé, terapeuticky přínosné a interaktivní prostředí pro trénink stability, koncentrace a uvolnění.