Má to, tak to chci mít taky: vliv influencer marketingu na mladou generaci

Téma dosud nemá řešitele. Máš-li o něj zájem, zaregistruj se a přihlaš se k tématu.
Instituce
Masarykova univerzita
Fakulta/ústav
Fakulta ekonomicko-správní
Další údaje o pracovišti
Katedra podnikové ekonomiky a managementu
Lektoři
Tomáš Ondráček
Podpora
Téma nebylo finančně podpořeno.

Je mladá generace (generace Z případně generace alfa) ovlivněna ve svých nákupech influencery? Jak? Práce bude pomocí kvalitativních metod (rozhovorů se zástupci vybrané generace) zkoumat, jak je vnímán influencer marketing u vybrané generace a jak případně ovlivňuje její nákupní chování. Cíle tedy budou dva: vymezit pojetí influencer a influencer marketingu u zvolené generace a zjistit její postoj k těmto influencerům stran nákupního chování.