Reklama a její vlivy
Ročník: 33 (2010/11)
Kategorie: 13: Economics and Management
2. místo
Základním motivem k zpracování tohoto tématu je stále větší vliv reklamy na spotřebitele v tržních ekonomikách. Proto jsem se zaměřil na reklamu jako na jednu z dílčích oblastí marketingu, shrnul její vývoj, základní charakteristiky a praktiky. Zaměřil jsem se na konkrétní reklamní média a jejich využití, ovšem na druhé straně na úskalí a negativní vlivy, které reklama může na spotřebitele mít. Věnoval jsem se také moderním reklamním metodám a \\\\\\\"trikům\\\\\\\", které se na tomto poli objevují. Pro ověření mých domněnek o vlivu reklamy na spotřebitele a hlavně o pohledu spotřebitelů na reklamu jsem provedl vlastní dotazníkový průzkum. Na základě výsledků, které mi tento výkzkum poskytl jsem se rozhodl rozebrat také právní úpravu reklamy a zaměřit se na nedostatky zákona. Celá práce se tak snaží přiblížit reklamní oblast a ukázat na potřebu racionalizace celého odvětví.