Zobrazování žen ve videohrách

Téma již má řešitele.
Řešitel
Alena Růžková - Gymnázium Brno, Slovanské náměstí, příspěvková organizace
Instituce
Masarykova univerzita
Fakulta/ústav
Fakulta sociálních studií
Další údaje o pracovišti
Katedra sociologie
Lektoři
Ondřej Klíma
Podpora
JCMM podpořila toto SOČ téma částkou 0 Kč na materiál a částkou 10 000 Kč na honorář školitele.

Cílem této práce je se zaměřit na vykreslování žen ve videohrách. Jak jsou ženy zobrazovány, jestli jsou hlavní postavou, popřípadě kolik dialogu mají. Jak se v čase měnilo zobrazování žen ve videohrách? Jaké trendy se měnily od počátku videoher až po současnost? Jaká je současná diskuze na toto téma? Otázek je tady opravdu hodně, a tak doporučuji se zaměřit na jednu a tu analyzovat buď skrze rozhovory nebo jako analýzu diskurzu z článků a komentářů na sociálních sítí.