Kvalita vysokoškolského studia z pohledu středoškoláků

Téma již má řešitele.
Řešitel
Vladislava Klimyak - Cyrilometodějské gymnázium a střední odborná škola pedagogická Brno
Instituce
Masarykova univerzita
Fakulta/ústav
Fakulta ekonomicko-správní
Další údaje o pracovišti
Katedra veřejné ekonomie
Lektoři
Ivan Malý
Podpora
JCMM podpořila toto SOČ téma částkou 5 000 Kč na materiál a částkou 10 000 Kč na honorář školitele.

Konkurence kvalitou je typická tam, kde si výrobci/poskytovatelé služeb nekonkurují cenou. Je přítomná i na "trhu" se terciárním vzděláváním v ČR. Středoškoláci představují pro marketing vysokých škol klíčovou cílovou skupinu. Pochopení toho, jak chápou kvalitu vysokoškolského vzdělávání a potažmo kvalitu jednotlivých univerzit středoškoláci, je předpokladem pro vyšší účinnost marketingu i komunikace s uchazeči o studium.  V konečném důsledku je to rovněž i cesta ke snižování vysoké studijní neúspěšnosti.