Rozšířená realita jako nástroj marketingu regionálního rozvoje
Téma dosud nemá řešitele. Máš-li o něj zájem, zaregistruj se a přihlaš se k tématu.- Instituce
- Masarykova univerzita
- Fakulta/ústav
- Fakulta přírodovědecká
- Další údaje o pracovišti
- Geografický ústav
- Lektoři
- Jakub Trojan
Rozšířená realita (augmented reality) je velmi populární v herním průmyslu (hry jako Ingress, Pokemon Go a další mají mnoho aktivních hráčů po celém světě). Jak ale můžeme prvky rozšířené reality, tedy propojení virtuálního světa s tím fyzickým, využít při marketingu míst? Jak využít moderní technologie a všudypřítomný rychlý internet k tomu, abychom propagovali naše města, regiony nebo jejich dílčí části? Cílem práce je na podkladě provedeného průzkumu obdobných aplikací v zahraničí vytvořit životaschopný návrh využití konceptu rozšířené reality v marketingu regionálního rozvoje (na vybraném konkrétním příkladu obce/města/regionu nebo jeho dílčích částí v Jihomoravském kraji).