eSport: fanoušci, spektákl a popularita ve světě

Téma již má řešitele.
Řešitel
Ondřej Valouch - Gymnázium Brno-Řečkovice, příspěvková organizace
Instituce
Masarykova univerzita
Fakulta/ústav
Fakulta sociálních studií
Další údaje o pracovišti
Katedra sociologie
Lektoři
Ondřej Klíma

Cílem této práce je analyzovat vybranou hru a její eSport scénu. Také je možné se zaměřit na samotný průběh zápasů, a to, jak jsou organizované, na porovnání s běžným sportem a oficiálními mistrovstvími. Nebo se zaměřit na analýzu vzestup eSportu a jeho postavení na celosvětové scéně, včetně nově otevřené olympijské divize pro eSport. Forma analýzy je plně otevřená konkrétnímu zaměření na specifickou část eSportu, může se jednat o analýzu online článků, nebo statistickou analýzu vlastních dat, popřípadě sekundárních dat z konkrétních eventů. Dále se můžete zaměřit na otázky významu věku/stáří eSportovců, nebo třeba rozdíly mužů a žen v eSportu, popřípadě benefity eSportu na mentální a fyzické zdatnosti.