Motivace k uplatňování konceptu společenské odpovědnosti firem
Téma dosud nemá řešitele. Máš-li o něj zájem, zaregistruj se a přihlaš se k tématu.- Instituce
- Masarykova univerzita
- Fakulta/ústav
- Fakulta ekonomicko-správní
- Další údaje o pracovišti
- Katedra regionální ekonomie
- Lektoři
- Andrea Holešinská
Co vede firmy k tomu, aby se v rámci své podnikatelské činnosti dobrovolně chovaly odpovědně, tedy s ohledem na potřeby/blaho společnosti? Proč to dělají? Co je tou klíčovou motivací? Je možné naplňováním konceptu společenské odpovědnosti firem dosáhnout snížení firemních nákladů? Pokud tě zajímají odpovědi na tyto otázky, stačí si vybrat firmy, které tento koncept naplňují (například Sonnentor), a pomocí osobních rozhovorů s kompetentními zástupci firem a pomocí rešerše odborné literatury, tak můžeš odhalit, proč stojí za to se tímto konceptem zabývat. Protože jde o multioborové téma se socio-ekonomickými aspekty, můžeš zkoumat motivace, jak z pohledu společenských potřeb, tak z pohledu ekonomického přínosu, tj. měřitelného důkazu, že naplňování konceptu společenské odpovědnosti se firmám vyplatí.