Motivace k uplatňování konceptu společenské odpovědnosti firem

Téma dosud nemá řešitele. Máš-li o něj zájem, zaregistruj se a přihlaš se k tématu.
Instituce
Masarykova univerzita
Fakulta/ústav
Fakulta ekonomicko-správní
Další údaje o pracovišti
Katedra regionální ekonomie
Lektoři
Andrea Holešinská

Co vede firmy k tomu, aby se v rámci své podnikatelské činnosti dobrovolně chovaly odpovědně, tedy s ohledem na potřeby/blaho společnosti? Proč to dělají? Co je tou klíčovou motivací? Je možné naplňováním konceptu společenské odpovědnosti firem dosáhnout snížení firemních nákladů? Pokud tě zajímají odpovědi na tyto otázky, stačí si vybrat firmy, které tento koncept naplňují (například Sonnentor), a pomocí osobních rozhovorů s kompetentními zástupci firem a pomocí rešerše odborné literatury, tak můžeš odhalit, proč stojí za to se tímto konceptem zabývat. Protože jde o multioborové téma se socio-ekonomickými aspekty, můžeš zkoumat motivace, jak z pohledu společenských potřeb, tak z pohledu ekonomického přínosu, tj. měřitelného důkazu, že naplňování konceptu společenské odpovědnosti se firmám vyplatí.