Marketing v cestovním ruchu

K tématu se již není možné přihlásit. Školitel vybírá řešitele z přihlášených zájemců.
Instituce
Masarykova univerzita
Fakulta/ústav
Fakulta přírodovědecká
Další údaje o pracovišti
Geografický ústav
Lektoři
Jakub Trojan
Téma SOČ se zaměřuje na praktickou aplikaci marketingových strategií v oblasti cestovního ruchu. Student(ka) bude mít příležitost zapojit se do plánování, implementace a hodnocení marketingových aktivit, které mají za cíl podporovat turistický ruch a zvýšit atraktivitu dané destinace.
 
Během zpracování SOČ se student(ka) bude věnovat následujícím aktivitám:
Cílem SOČ je poskytnout studentovi/studentce konkrétní zkušenosti v oblasti marketingu v cestovním ruchu, rozvíjet jeho/její dovednosti v oblasti strategického plánování, komunikace a analytiky. Tato praxe by měla přispět k profesnímu růstu a porozumění dynamice marketingu v kontextu turistického průmyslu.