Má to, tak to chci mít taky: vliv influencer marketingu na mladou generaci

Téma již má řešitele.
Řešitel
Anthony Jan Little - Gymnázium Brno-Řečkovice, příspěvková organizace
Instituce
Masarykova univerzita
Fakulta/ústav
Fakulta ekonomicko-správní
Další údaje o pracovišti
Katedra podnikové ekonomiky a managementu
Lektoři
Tomáš Ondráček
Podpora
JCMM podpořila toto SOČ téma částkou 0 Kč na materiál a částkou 10 000 Kč na honorář školitele.

Je mladá generace (generace Z případně generace alfa) ovlivněna ve svých nákupech influencery? Jak? Práce bude pomocí kvalitativních metod (rozhovorů se zástupci vybrané generace) zkoumat, jak je vnímán influencer marketing u vybrané generace a jak případně ovlivňuje její nákupní chování. Cíle tedy budou dva: vymezit pojetí influencer a influencer marketingu u zvolené generace a zjistit její postoj k těmto influencerům stran nákupního chování.